Marketingová strategie Zoo Brno – Bc. Dalibor Antonín
Bc. Dalibor Antonín
Diplomová práce
Marketingová strategie Zoo Brno
Marketing Strategy of Zoo Brno
Anotace:
Předmětem diplomová práce je na základě teoretických poznatků, vytvořených jednotlivých analýz a průzkumu trhu, navrhnout marketingovou strategii pro Zoologickou zahradu města Brna, s cílem zvýšit její návštěvnost.Abstract:
Subject matter of the thesis is designing the marketing strategy for the Zoological garden of the city of Brno based on teorethical knowledge and different performed analysis and market survey with the purpose to increase the visit rate.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Antonín, Dalibor. Marketingová strategie Zoo Brno. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Helena Lebdušková -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Barbora Michalčíková -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Michaela Dudová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Kristýna Ištvanfyová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Michaela Řeháková