Metody čtení textu a jejich vliv na porozumění obsahu u žáků 1. stupně ZŠ – Barbora Vrbová
Barbora Vrbová
Diplomová práce
Metody čtení textu a jejich vliv na porozumění obsahu u žáků 1. stupně ZŠ
Anotace:
Teoretická část diplomové práce se zabývá vymezením pojmů gramotnost, negramotnost a čtenářská gramotnost. Pozornost je taktéž věnována problematice čtenářství a čtení, a to jak vymezení těchto pojmů, tak způsobům a metodám čtení textu, strategiím, etapám rozvoje čtenářství i faktorům ovlivňujícím čtenářskou gramotnost. Tato část diplomové práce se také věnuje českým výzkumům čtenářské gramotnosti …víceAbstract:
The theoretical part of the thesis deals with the definition of the concepts of literacy, illiteracy, and reading literacy. Attention is also paid to reading, namely the definition of these terms, as well as the ways and methods of reading texts, strategies of reading, stages of literacy development and factors influencing literacy. This part of the thesis deals with Czech reading literacy research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Věra Vykoukalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VRBOVÁ, Barbora. \textit{Metody čtení textu a jejich vliv na porozumění obsahu u žáků 1. stupně ZŠ}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/wgazaq/.
Jak správně citovat práci
Vrbová, Barbora. Metody čtení textu a jejich vliv na porozumění obsahu u žáků 1. stupně ZŠ. Liberec, 2022. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Environmentální gramotnost žáků na vybrané střední odborné škole
Michaela Moudrá -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Eva TAKÁCSOVÁ -
Finanční gramotnost studentů na vybraných středních školách v ČR
Nicola Sopková -
Čtenářská gramotnost u žáků 3. ročníků na vybraných základních školách
Iveta HRADCOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Geometrická gramotnost dítěte na konci předškolního vzdělávání
Kateřina Slavíková -
Finanční gramotnost žáků SŠ
Lucie Horáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
29. 4. 2022