Komunitní aspekty málotřídní školy – Bc. Milana MRÁZKOVÁ
Bc. Milana MRÁZKOVÁ
Diplomová práce
Komunitní aspekty málotřídní školy
Community aspects of mixed class school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá komunitními aspekty málotřídních škol. Práce je rozdělena na teoretickou a výzkumnou část. Teorie přináší základní poznatky v oblasti málotřídních škol, školního klimatu. Seznamujeme se s termíny komunita, komunitní vzdělávání, komunitní škola, či svazková škola. Významnou součástí práce je její výzkumná část. Průzkum byl realizován metodou interview ve čtyřech málotřídních …víceAbstract:
The Master's thesis focuses on the community aspects of small schools with composite classes. The thesis is divided into two parts, theoretical and research. The theoretical part presents the basic knowledge about small schools with composite classes. We get acquainted with terms such as the community, the community education, the community school, the alliance of schools. An important part of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dominika Provázková Stolinská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MRÁZKOVÁ, Milana. Komunitní aspekty málotřídní školy. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Komunitní vzdělávání - ověření koncepce komunitní školy s důrazem na možnosti přeměny školy na společenské, kulturní a vzdělávací centrum obce
Hana Knapová -
Vztah školy a rodiny v případě základní školy vycházející z waldorfské pedagogiky
Ivo Novák -
Předpoklady pro založení a fungování venkovské komunitní školy (Případová studie)
Iva Kupcová -
Předškolní vzdělávání Romů v České republice - komunitní mateřská škola jako podpora inkluzivního vzdělávání Romů
Viktor CINA -
Komunitní škola ve Valašském Meziříčí
Hana Krůpová -
Základní škola jako komunitní centrum obce
Martina Holeková -
Koncept komunitní školy jako možná podpora celoživotního učení
Helena Hamříková -
Financování příspěvkových organizací - Střední pedagogická škola a Střední zdravotnická škola, Krnov, příspěvková organizace a Střední odborná škola dopravy a cestovního ruchu, Krnov, příspěvková organizace
Martina Špirytová
Název
Vložil
Vloženo
Práva