Barbora Březíková

Bakalářská práce

Měření spokojenosti klientů ve vybrané digitální agentuře

Measuring Client Satisfaction in a Selected Digital Agency
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zákaznickou zpětnou vazbou a jejím měřením ve vybrané digitální agentuře. V teoretické části se definují základní pojmy, které se týkají zpětné vazby, klientské spokojenosti a dalších částí zvoleného tématu. Pojmy lze nalézt i v dotazníkovém šetření a v navazující praktické části. Ta řeší zpětnou vazbu od respondentů, určuje míru spokojenosti klientů agentury a konkrétněji …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with customer feedback and with how it's measured in a chosen digital agency. Thesis defines basic terms which are related to feedback, client satisfaction and more in the theoretical part of this work. The terms can also be found in the questionnaire survey and follow-up practical part. The practical part deals with quantitative feedback from respondents. It also determines …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Březíková, Barbora. Měření spokojenosti klientů ve vybrané digitální agentuře. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe