Stanislav Švec
Bakalářská práce
Hodnotová nabídka zaměstnavatele
Personnel Marketing of Manufacturing Company
Anotace:
Ústředním tématem práce je personální marketing výrobních firem se zaměřením na zkoumání hodnotové nabídky zaměstnavatele. Práce se v úvodu teoretické části zabývá všeobecnou problematikou personálního marketingu organizací a nalézá zde návaznosti na vědu o klasickém marketingu. Stručně představuje čtenářům také problematiku firemních a produktových značek, které jsou východiskem pro detailnější deskripci …víceAbstract:
The main topic of the thesis is personnel marketing of manufacturing companies with a focus on researching the employer value proposition. The introduction of the thesis theoretical part deals with the general problematics of personal marketing of organizations and finds connections to the classical marketing science. It also briefly introduces the issue of corporate and product brands, which are the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Roman KOZEL, Ph.D.
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Švec, Stanislav. Hodnotová nabídka zaměstnavatele. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová -
Budování značky zaměstnavatele
Tereza Machová -
Značka zaměstnavatele společnosti PwC
Li Li Luu -
Optimalizace strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti
Klára Žáková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Tereza Horáková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Klára Třmínková