Úroveň dovedností žáků děčínských škol v textovém editoru – Bc. Lukáš Fořt
Bc. Lukáš Fořt
Diplomová práce
Úroveň dovedností žáků děčínských škol v textovém editoru
The skill level in text processor of pupils at elementary schools in Děčín
Anotace:
Diplomová práce Úroveň dovedností žáků děčínských škol v textovém editoru ro-zebírá část výuky ICT na druhém stupni základních škol a příslušných stupních vícele-tých gymnázií v Děčíně. Teoretická část poskytuje základní přehled o zařazení předmětu ICT do výuky. Ve stejné části jsme provedli taktéž rešerši dostupných nástrojů pro testování informační gramotnosti a zároveň i rešerši statistických metod …víceAbstract:
This diploma thesis The skill level in text processor of pupils at elementary schools in Děčín deals with teaching of a part of Information and Communication Technology in the upper level of primary schools and the appropriate grades of the grammar schools in Děčín. The theoretical part offers an overview of the inclusion of ICT as a part in the educational process. In the same section we also conducted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jindra Drábková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Fořt, Lukáš. Úroveň dovedností žáků děčínských škol v textovém editoru. Liberec, 2017. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / anglický jazyk - informatika pro ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Přehled možností modelování útoků na současné a budoucí informační a komunikační prostředky (ICT)
Jaroslav Dvořák -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Vztah mezi podporou a údržbou produktů informačních a komunikačních technologií a jejich inovací
Lucia Sittová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Senioři a využívání informačních a komunikačních technologií
Novosadová Novosadová