Role otce při výchově dítěte s postižením – Adéla ROZEHNALOVÁ
Adéla ROZEHNALOVÁ
Bakalářská práce
Role otce při výchově dítěte s postižením
The role of fathers in the education of a child with disability
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rolí otce při výchově postiženého dítěte. První kapitola se zabývá terminologií zdravotního postižení obecně. Následující kapitola se věnuje rodině a přijetím postiženého dítěte. Třetí kapitola popisuje roli otce z teoretického hlediska a čtvrtá kapitola prostřednictvím kazuistik rodin s dětmi se zdravotním postižením ilustruje reálné aspekty role otce při výchově dítěte …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the role of the father in the education of a child with disability. The first chapter discusses the terminology of disability in general. The following chapter is devoted to family of a disability child. The third chapter describes the role of the father from a theoretical perspective and the fourth chapter, through the case studies of families with children with disabilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2015
Zveřejnit od: 20. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucia Pastieriková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ROZEHNALOVÁ, Adéla. Role otce při výchově dítěte s postižením. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Vytvoření integračního dne pro děti se zdravotním postižením (se speciálními vzdělávacími potřebami)
Zuzana RODOVÁ -
Proces vyrovnávání se rodin s narozením dítěte se závažným zdravotním postižením
Vendula HANUŠOVÁ -
Formální a neformální péče o děti se zdravotním postižením
Tereza Šimečková -
Podpora oslabených řečových dovedností u dítěte se zdravotním znevýhodněním v předškolním věku
Monika Hessová -
Podpora integračního procesu pomocí projektového vyučování zaměřeného na seznámení žáků základní školy se speciálními potřebami dětí se zdravotním postižením
Petra Fráňová -
Projekt fyzické bezpečnosti objektu Domova pro osoby se zdravotním postižením Vilík Cheb
Sebastián Kuhn -
Analýza příkladů procesu vyrovnávání se rodiny s narozením a následnou péčí o dítě se závažným zdravotním postižením
Jana NÁVRATOVÁ -
Rodina a dítě s postižením
Aneta Vítková
Název
Vložil
Vloženo
Práva