Soubor badatelských úloh v činnosti skautského oddílu – Bc. Lubomír MLČOCH
Bc. Lubomír MLČOCH
Diplomová práce
Soubor badatelských úloh v činnosti skautského oddílu
Set of inquiry tasks in scout activities
Anotace:
Tato diplomová práce poskytuje informace o badatelsky orientované výuce a skautingu v České republice. Součástí práce je také soubor badatelských úloh pro činnost skautského oddílu. Teoretická část diplomové práce se zaměřila na badatelsky orientovanou výuku, skauting a skautské středisko Pagoda v Novém Jičíně. Cílem práce bylo vytvoření souboru badatelských úloh. U každé úlohy byl definován cíl, vytvořen …víceAbstract:
The aim of this thesis providing information about inquiry oriented education and scouting in Czech Republic. Part of the thesis is also set of inquiry tasks for scout activities. Theoretical part of thesis was aimed at inquiry oriented education, scounting and scout center Pagoda in Novy Jicin. The goal of this thesis was created a set of inquiry tasks. For each task was defined objective, created …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Svatava Kubicová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MLČOCH, Lubomír. Soubor badatelských úloh v činnosti skautského oddílu. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Biologie / Učitelství Biologie - Základů společenských věd pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík