Projekt na vytvoření reklamní kampaně pro SKI Charvátová, spol. s r. o. – Bc. David POLÁK
Bc. David POLÁK
Diplomová práce
Projekt na vytvoření reklamní kampaně pro SKI Charvátová, spol. s r. o.
Project creation of advertising compaign for company SKI Charvátová
Anotace:
Cílem diplomové práce je sestavit projekt reklamní kampaně pro zlepšení postavení spo-lečnosti SKI Charvátová na trhu a také zvýšení povědomí o značce ROSSIGNOL. V teore-tické části jsou zpracovány poznatky související s daným tématem {--} jsou rozebrány jednot-livé nástroje marketingové komunikace, marketingový výzkum a reklamní plán. Analytická část obsahuje analýzu stávající marketingové komunikace …víceAbstract:
The goal of this dissertation is to assemble a advertising compaig project to improve the status of the SKI Charvatová company in the market and too the elevation of the awarenes of ROSSIGNOL mark. The information related to the given topic is elaborated in the theo-retical part {--} the individual tools of marketing communication are analyzed there, as well as the promotional plan and the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
5984
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLÁK, David. Projekt na vytvoření reklamní kampaně pro SKI Charvátová, spol. s r. o.. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 03. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace: Návrh reklamní kampaně společnosti Vetos dveře a zárubně s.r.o.
Alžběta Větrovcová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Online marketingová komunikace pro reklamní a komunikační agenturu KAP CZ
Dominika Miková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš -
Marketingová komunikace reklamní agentury
Tomáš Predný -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček