Analýza marketingové komunikace městského úřadu Opava s občany – Michaela Pavelková
Michaela Pavelková
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace městského úřadu Opava s občany
The Analysis of Marketing Communication Aimed Towards the Residents of Town Opava.
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci města Opavy. Práce má za úkol zjistit, které komunikační nástroje města jsou mezi občany známé a nejvíce využívané. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části práce je definována potřebná terminologie týkající se marketingové komunikace. Praktická část obsahuje orientační analýzu, která popisuje stávající komunikační …víceAbstract:
This Bachelor's Thesis examines the marketing communication of the city of Opava. The main goal of this thesis is to evaluate which communication tools/channels are best known and most used among the citizens of Opava. This work consists of two parts theoretical and practical. The theoretical part of this thesis defines the necessary marketing communi-cations terminology used throughout the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pavelková, Michaela. Analýza marketingové komunikace městského úřadu Opava s občany. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace statutárního města Zlína
Kateřina Růžičková -
Integrovaná marketingová komunikace statutárního města Kladna
Jindřich Pecinovský -
Marketingová komunikace města Pardubice
Hana Smetáková -
Projekt marketingové komunikace rozvoje cykloturistiky na území statutárního města Zlín a v jeho okolí
Adam Závada -
Marketingová komunikace Městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky
Lucie Zapletalová -
Marketingové komunikace města Brna, kampaň kopeme za Brno
Pavel Havlík -
Analýza a návrh marketingové komunikace prostřednictvím on-line médií - případová studie Olomoucký tvarůžkový festival Olomouc
Miloš DOSTÁL -
Srovnání komunikace Statutárního města Opavy v letech 2003 a 2010
Jaroslav MACHOVSKÝ