Integrovaná marketingová komunikace ve skupině JURIS REAL spol. s.r.o. – Bc. Martina Zaplatílková
Bc. Martina Zaplatílková
Diplomová práce
Integrovaná marketingová komunikace ve skupině JURIS REAL spol. s.r.o.
Proposal for integrated marketing communication in the JURIS REAL group
Anotace:
Předmětem diplomové práce je zhodnocení stávající marketingové komunikace ve skupině JURIS REAL a následné zpracování návrhu komunikační strategie. Na základě analýzy sekundárních dat realitního trhu a vlastního primárního výzkumu bude navržena komunikační strategie na principu integrované marketingové komunikace.Abstract:
The subject of the diploma thesis is the evaluation of the existing marketing communication in the JURIS REAL group and the subsequent elaboration of a proposal for a communication strategy. Based on the analysis of secondary data of the real estate market and own primary research, the communication strategy will be proposed on the principle of integrated marketing communication.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 2. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Marie Hesková, CSc.
- Oponent: Hana Volfová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
27. 6. 2023