Analýza možností pro snížení vlivu sezonnosti v konkrétním podniku – Kateřina KOLOCOVÁ
Kateřina KOLOCOVÁ
Bakalářská práce
Analýza možností pro snížení vlivu sezonnosti v konkrétním podniku
Analysis of possibilities for reducing seasonality effects in selected enterprise
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou sezonnosti v oblasti služeb a cestovního ruchu. V teoretické části jsou definovány příčiny, důsledky a měření sezonnosti, praktická část řeší problematikou sezonnosti v konkrétním podniku. Tím je společnost DPZ Consulting s.r.o. poskytující služby v podobě pořádání paintballových akcí jako PParena, především pro zahraniční zákazníky. Následně jsou analyzovány …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on seasonality issues in sphere of services and tourism. In theoretic part are define causes, consequences and measuring seasonality, practice part solve seasonality in specific company, which is DPZ Consulting s.r.o. This company provide services in holding paintball events as PParena, mostly for foreign customers. Afterwards are analyze internal sources of the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLOCOVÁ, Kateřina. Analýza možností pro snížení vlivu sezonnosti v konkrétním podniku. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Eduard Hiller -
Dopad pandemie COVID-19 na cestovní ruch v Karlových Varech a možnost jeho revitalizace
Karel Urbanec -
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Kateřina Hrubá -
Cestovní ruch ve Spolkové republice Německo
Simona Tasevská