Optimalizace metod managementu znalostí v Service Desku – Ing. Michal Dostál
Ing. Michal Dostál
Disertační práce
Optimalizace metod managementu znalostí v Service Desku
Anotace:
Disertační práce se zabývá tématem optimalizace metod, nástrojů a technik managementu znalostí v Service Desku. Pro správný chod Service Desku, a potažmo i celého řízení IT služeb podniku, je důležité řízení znalosti. Service Desk lze považovat za "znalostně intenzivní" oddělení, a proto je potřeba brát v úvahu znalostní aspekty činností, které tam probíhají. Cílem této disertační práce je navrhnout …víceAbstract:
This doctoral thesis deals with the topic of optimization of knowledge management methods, tools and techniques in the Service Desk environment. Knowledge management is very important for proper operation of th Service Desk, and by extension the entire management of the company's IT services. Service Desk is considered a \enquote{knowledge intensive} department and therefore the knowledge aspects of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jan Skrbek, Dr.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dostál, Michal. Optimalizace metod managementu znalostí v Service Desku. Liberec, 2022. disertační práce (Ph.D.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Knowledge management for incident response teams
Mariami Gonashvili -
Racionalizace procesu Incident Management ve firmě
Denis Heczko -
Vytvoření SSBI řešení pro incident management v logistické společnosti
Michaela Červinková -
Modeling incident and change management processes with MMABP methodology
Omir Nugmanov -
Zavádění ITIL procesů do firmy s důrazem na Incident Management
Pavel Bartoň -
Service desk, knowledge management a secrets management v malé organizaci
Vít Pouzar -
Integrace cloudového service desk řešení s IP telefonními službami
Vendula Filipcová -
Návrh vylepšení service desku - projekt CMDB
Jaroslav Vaněk
Název
Vložil
Vloženo
Práva