Marketingová analýza trhu biopotravin v regionu Brno-město – Bc. Kamila Havigerová
Bc. Kamila Havigerová
Diplomová práce
Marketingová analýza trhu biopotravin v regionu Brno-město
Marketing Analysis of the Organic Food Market in the Brno-centre region
Anotace:
Diplomová práce na téma Marketingová analýza trhu biopotravin v regionu Brno-město vystihuje marketingové definice, nástroje marketingového mixu, současný stav ekologického zemědělství v České republice a ve světě, import a export biopotravin, hlavní kategorie vyráběných biopotravin a dále charakterizuje cesty jejich distribuce.Experimentální část zahrnuje aktuální stav ekologických subjektů v České …víceAbstract:
The diploma thesis „Marketing Analysis of the Organic Food Market in the Brno-centre region“ describes marketing definitions, tools of the marketing mix, the current situation of organic farming in the Czech Republic and the world, import and export of organic food, the main category of produced organic food and further characterizes their distribution process. The experimental part includes the current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tamara Dryšlová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Agronomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Agronomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Zemědělské inženýrství / Agrobyznys
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace pro monitoring dostupnosti webových služeb
Jakub Vyvážil -
Monitoring HPC cluster a IT infrastruktury v IT4Innovations
Lukáš Topiarz -
Vývoj ceny hovězího masa a následný dopad změn na hospodaření zemědělských farem
David Přibyl -
Impact of VAT Changes on Different Types of Consumption Goods and Producers’ Prices
Jan Macek -
Current state of organic production, manufacturing and availability of organic food in Ústí region
Karolína Malá -
Exploring the consumer intentions on buying organic food
Rashedul Hoque -
Consumer behavior towards organic food: The case of Vietnam
Dang Minh Thu -
Customer motivations in the purchase of organic food
Tamara Savelyeva