Marketingový plán firmy z Euroregionu Nisa vstupující na zahraniční trh – Bc. Jakub Jinek
Bc. Jakub Jinek
Diplomová práce
Marketingový plán firmy z Euroregionu Nisa vstupující na zahraniční trh
The marketing plan of a company from the Euroregion Nisa entering a foreign market
Anotace:
Předmětem této diplomové je analýza marketingového plánování společnosti LIGLASS a.s. a doporučení následných kroků v této oblasti. V první části jsou uvedeny teoretické aspekty mezinárodního marketingu a přiblížení přeshraniční kooperace v euroregionech. Dále je představena společnost LIGLASS a.s. Následuje situační analýza cílového trhu, kterým je německá a polská část Euroregionu Nisa, na který …víceAbstract:
The subject of this diploma thesis is the analysis of marketing planning of company LIGLASS a.s. and recommendations of follow-up in this area. The first section describes the theoretical aspects of international marketing approach and cross-border cooperation in euroregions. In next part is introduction of company LIGLASS a.s. Followed by a situation analysis of the target market, which is German …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jinek, Jakub. Marketingový plán firmy z Euroregionu Nisa vstupující na zahraniční trh. Liberec, 2017. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku
Práce na příbuzné téma
-
Interkulturní marketing a komunikace: Česko a Německo
Jiřina Navrátilová -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Business plan to establish a new coffee bar within the concept of social and environmental responsibility
Valeriya Shatskikh -
Management Plan obce Holašovice
Lucie Horčicová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková
Název
Vložil
Vloženo
Práva