Využití CSR aktivit firem v marketingové strategii deskové hry pro nevidomé – Bc. Klára Suchánková
Bc. Klára Suchánková
Diplomová práce
Využití CSR aktivit firem v marketingové strategii deskové hry pro nevidomé
Use of CSR Activities of Companies in the Marketing Strategy of a Board Game for the Blind People
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem a jejím možným využitím v marketingové strategii deskové hry pro nevidomé. Teoretická část obsahuje souhrn základních pojmů z oblasti společenské odpovědnosti, marketingové komunikační strategie a fundraisingu. Praktická část dává možnost nahlédnout na trh s deskovými hrami, respektive deskovými hrami pro nevidomé. Rovněž analyzuje samotnou …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of corporate social responsibility and its possible use in the marketing strategy of a board game for blind people. The theoretical part contains a summary of basic terms from the areas of social responsibility, marketing communication strategy and fundraising. The practical part introduces the market with board games, especially the market with board games for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SUCHÁNKOVÁ, Klára. \textit{Využití CSR aktivit firem v marketingové strategii deskové hry pro nevidomé}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/wj6vt8/.
Jak správně citovat práci
Suchánková, Klára. Využití CSR aktivit firem v marketingové strategii deskové hry pro nevidomé. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická