Marketingová komunikace coworkingového centra multižánrového projektu Telegraph – Andrea Velecká
Andrea Velecká
Bakalářská práce
Marketingová komunikace coworkingového centra multižánrového projektu Telegraph
Marketing Communication of the Coworking Center of the Multi-Genre Project Telegraph
Anotace:
Téma bakalářské práce je marketingová komunikace coworkingového centra multižánrového projektu Telegraph. Cílem této práce je poukázat na možná úskalí v tvorbě marketingového komunikačního mixu, obzvláště v prezentaci směrem k veřejnosti. Teoretická část této práce vymezuje pojmy jako kulturní a kreativní průmysly, které neodmyslitelně patří k Telegraphu. Praktická část se již zabývá charakteristikou …víceAbstract:
The topic of the bachelor's thesis is the marketing communication of the coworking center of the multi-genre project Telegraph. The aim of this work is to point out possible pitfalls in creating a marketing communication mix, especially in the presentation to the public. The theoretical part of this work defines concepts such as cultural and creative industries, which are an integral part of the Telegraph …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VELECKÁ, Andrea. \textit{Marketingová komunikace coworkingového centra multižánrového projektu Telegraph}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/wjkeo5/.
Jak správně citovat práci
Velecká, Andrea. Marketingová komunikace coworkingového centra multižánrového projektu Telegraph. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Kulturní a kreativní průmysly Kulturní a kreativní centra v České republice Industra Brno
Petr Novák -
Vliv Brexitu na kulturní sektor a kreativní průmysly Spojeného království Velké Británie a Severního Irska
Anastasiya Lasiankova -
Kreativní hub KUMST a jeho vliv na rozvoj kulturních a kreativních průmyslů v Brně
Anna Šlachtová -
Kulturní a kreativní průmysly a regenerace lokalit brownfields
Petra Kneslová -
Dopad Brexitu na kreativní průmysly Spojeného království
Markéta Chalupová -
Kulturní a kreativní průmysly 25 let poté (Série publicistických rozhovorů pro web Hospodářských novin)
Josef Kokta -
Kreativní klastry v Rusku. Moskva a Petrohrad Kreativní klastry vzniklé z iniciativ komunity a ze soukromého kapitálu od roku 2003 do 2016. Struktury, funkce a dynamika
Anna TRETYAKOVA -
Hlavní města V4 a jejich kreativní prostředí
Barbora Andrová