Marketing a propagace ve zdravotnictví – Bc. Pavel HERŮFEK
Bc. Pavel HERŮFEK
Diplomová práce
Marketing a propagace ve zdravotnictví
Marketing and promotion of health care
Anotace:
Obsahem diplomové práce je rešerše literatury pojednávající o marketingu a propagaci ve zdravotnictví a sociálním marketingu v souvislosti s komunikací transfuzních stanic. Druhá část práce je zaměřena na analýzu komunikace Krevního centra ve Fakultní nemocnici Ostrava. Na základě analýzy jsou identifikovány cílové skupiny a media zvolená pro ko-munikaci. V projektové části je navržena komunikační …víceAbstract:
The content of this diploma thesis is the literature search dealing with marketing and pro-motion of health care and social marketing in relation to blood services communication. The second part focuses on the analysis of communications of Blood Centre in the Faculty Hospital in Ostrava. On the base of the analysis are identified the target groups and the media chosen for communication. In the project …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011
Identifikátor:
18380
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HERŮFEK, Pavel. Marketing a propagace ve zdravotnictví. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 21. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.