Inovace autobusových sedadel z hlediska bočního nárazu a převrácení – Ing. Radim Švadlák
Ing. Radim Švadlák
Diplomová práce
Inovace autobusových sedadel z hlediska bočního nárazu a převrácení
Innovation of bus seats for aspect of side crash and overturn
Anotace:
Práce se zabývá inovací autobusových sedadel z hlediska bočního nárazu a převrácení autobusu. Na model autobusového sedadla byl v programu ProENGINEER navržen ,,ochranný lem?, který by měl zabránit kontaktu hlavy s bočním okénkem či sloupkem skeletu autobusu. V programu PAM-CRASH bude proveden crash-test s impaktorem hlavy, při kterém se určí biomechanické zatížení hlavy, tzv. HIC (Head Injury Criteria …víceAbstract:
The thesis deals with innovation of bus seats for aspect of side crash and overturn. The protective headrest was designed on the model of bus seat in ProENGINEER. The protective headrest should prevent a head´s contact with a side window or with a body post of a bus. The crash-test will be made with impactor of head in PAM-CRASH and will be rated the head load, so-called HIC (Head Injury Criteria) …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Ivo Šefčík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Švadlák, Radim. Inovace autobusových sedadel z hlediska bočního nárazu a převrácení. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní prostředky: Silniční vozidla
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.