Užití sociolingvistických teorií při rozvoji profesních kompetencí učitelů anglického jazyka – Mgr. Bc. Ondřej DUDA
Mgr. Bc. Ondřej DUDA
Disertační práce
Užití sociolingvistických teorií při rozvoji profesních kompetencí učitelů anglického jazyka
Use of sociolinguistic theories for developing professional competences of English teachers
Anotace:
Disertační práce se zaměřuje na rozvoj profesních kompetencí učitelů AJ v rámci pregraduálního vzdělávání učitelů AJ z pohledu užití sociolingvistických teorií s tím, že komunikace s žáky ve výuce AJ byla autorem stanovena jako primárně zkoumaný jev. Práce je rozdělena na teoretickou část, empirickou část, část věnovanou výstupům práce, část věnovanou diskusi, závěrečnou část a přílohovou část. Vzhledem …víceAbstract:
The dissertation focuses on the development of professional competencies of English teachers in English teacher training programs from the perspective of the use of sociolinguistic theories. For the purposes of the dissertation, the author has identified communication with students in English lessons as the primary phenomenon of investigation. The dissertation is divided into a theoretical part, an …víceKlíčová slova
profesní kompetence učitele anglického jazyka učitel anglického jazyka kompetenční požadavky na výkon profese učitele anglického jazyka profesní profil učitele anglického jazyka pregraduální vzdělávání učitelů anglického jazyka budoucí učitel anglického jazyka sociolingvistické teorie sociolingvistika komunikace s žáky výuka anglického jazyka konverzace a diskurz interakce.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 2. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Václav Řeřicha, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DUDA, Ondřej. \textit{Užití sociolingvistických teorií při rozvoji profesních kompetencí učitelů anglického jazyka}. Online. Disertační práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/wljo00/.
Jak správně citovat práci
DUDA, Ondřej. Užití sociolingvistických teorií při rozvoji profesních kompetencí učitelů anglického jazyka. Olomouc, 2024. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Výběr zaměstnanců se zaměřením na kompetence na trhu práce
Martina Opluštilová -
Využití psychodiagnostických metod při výběru pracovníků, identifikace požadavků na pracovníka
Alexandra Ambrozová -
Pohled na využití soft skills: sebereflexe vzdělavatele
Dominika Zálišová -
Učitelská kompetence v rámci výuky tělesné výchovy na 1. stupni ZŠ
Martin Polách -
Dopad pandemie Covid-19 na výkon profese učitele
Veronika Prokopová -
Faktory ovlivňující rozhodnutí pro výkon profese učitele ekonomických předmětů
Anna Pelikánová -
Motivace učitelů k výkonu profese s problémovými žáky
Markéta PŘÍKASKÁ -
Identifikace problémů začínajících učitelů tělesné výchovy při výkonu jejich profese
Tomáš Kopečný
Název
Vložil
Vloženo
Práva