Guerilla marketing jako moderní nástroj propagace v oblasti cestovního ruchu – Varvara Reva
Varvara Reva
Bakalářská práce
Guerilla marketing jako moderní nástroj propagace v oblasti cestovního ruchu
Guerrilla marketing as a modern way of propagation in tourism industry.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou guerilla marketingu a jeho využití v oblasti cestovního ruchu v České republice, ale také globálně. Práce vysvětluje pojem "Guerilla marketing" a soustředí se na zkoumání míry jeho využití poskytovateli služeb cestovního ruchu na jedné straně a reakcí zákazníků na takovou moderní formu propagace na straně druhé.Abstract:
The bachelor thesis deals with the topic of guerrilla marketing and its implementation in tourism industry globally and in the Czech Republic in particular. This work explains the concept of guerrilla marketing and focuses on exploring the rate of its implementation by tourism services' providers on one hand and customers' reaction to this modern way of propagation on the other.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Skálová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Guerilla marketing a jeho podoby
Adéla Bukovská -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Michael Chamráth -
Guerilla marketing - analysis of a practical example
Magda Zaoralová -
Guerilla marketing- analýza praktického příkladu
Martin Běhůnek -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Ivana Knapová -
Guerilla marketing
Petra Hložková -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Václav Martin -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek
Název
Vložil
Vloženo
Práva