Bc. Kateřina KORCOVÁ
Diplomová práce
Kultura emoji
Culture as communication, communication as culture
Anotace:
Prostředky emoji, jejich zrod, vývoj, využití, hranice používání a také chápání a vnímání emocí, jenž mají vyjadřovat jsou nosným tématem této práce. První část práce je věnována seznámení s těmito znakovými symboly a představení jejich využití. Bylo prokázáno, že emoji již delší dobu neslouží pouze k oživení elektronické psané komunikace, ke kterému byly původně určeny. Dotazníkové šetření, jenž je …víceAbstract:
Emoji, their discovery, development, utilization, the limits of use, and the understanding and perception of the emotions they have to express, are the core of this thesis. The first part of the thesis is devoted to the introduction of these symbols and the introduction of their use. It has been shown that emoji for a long time not only serve to addition the electronic written communication to which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Lada Hanzelínová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KORCOVÁ, Kateřina. Kultura emoji. Plzeň, 2018. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Teorie a filozofie komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Projekt marketingové komunikace online platformy firmy Epopeia - Make It Happen
Eliška Phamová -
CSV jako součást marketingové komunikace
Martina Šilhánová -
Komunikace produktů v oblasti gamingu se zaměřením na livestreamové platformy
Adam Petr -
Návrh interní marketingové komunikace pro dodavatele stavebních firem
Michaela Javorková -
Implementace nové komunikační platformy do prostředí ŠKODA AUTO a.s.
Martin Fišer -
Vývoj, užití a charakteristiky znaků emoji v psané komunikaci
Karolína Tomášková -
Vliv emoji na efektivitu reklamního sdělení na sociálních sítích
Josef Andres