Vliv marketingové komunikace na konkurenceschopnost firmy Včelco, spol. s r. o. – Bc. Jakub Neřád
Bc. Jakub Neřád
Diplomová práce
Vliv marketingové komunikace na konkurenceschopnost firmy Včelco, spol. s r. o.
The Improvement of Marketing Communication and Competitiveness of Včelco, spol. s r.o. Project
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci a zvýšení konkurenceschopnosti slovenské společnosti Včelco, s. r. o. Společnost vyrábí medovinu a med a operuje hlavně na slovenském a českém trhu. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické části je popsána základní problematika marketingové komunikace, konkurence a analýz konkurenceschopnosti. V praktické části je popsán profil společnosti …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on marketing communication and improving the competitiveness of Slovak company Včelco, s. r. o. The company produces honey wine and honey mostly to the Czech and Slovak markets. The thesis is divided into three parts. The theoretical part describes the essential principles of marketing communication, competition and analysis of competitiveness. The practical part describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEŘÁD, Jakub. \textit{Vliv marketingové komunikace na konkurenceschopnost firmy Včelco, spol. s r. o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/wnds2g/.
Jak správně citovat práci
Neřád, Jakub. Vliv marketingové komunikace na konkurenceschopnost firmy Včelco, spol. s r. o.. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Návrh efektivní marketingové komunikace pro vybraný podnik
Václav Špirhanzl -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Návrh efektivní online marketingové komunikace vybrané firmy
Lenka Kaňková -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová -
Marketingová komunikace vybraného pivovaru
Dominika Polášková -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová