Bc. Miroslava SALAJKOVÁ

Bakalářská práce

Ekologické důsledky masového působení komerčních marketingových komunikací

Ecological consequences of the marketing communications action
Anotace:
Cílem této práce je seznámit čtenáře s problematikou působení marketingových komunika-cí na životní prostředí. Zabývá se důsledky nadprodukce a dopadem zejména automobilo-vého průmyslu na znečištění planety. V teoretické části jsou popsány cíle a strategie reklamy, konzumní společnost a celková ekologická krize. Analytická část se zabývá hledáním alternativ v dopravě, udržitelným rozvojem a odkazy …více
Abstract:
The purpose of this thesis is to familiarize the readers with the problem of marketing com-munications influencing the environment. It deals with the consequences of over {--} produc-tion and the influence mostly of the automotive industry upon the overall planet contamina-tion. In the theoretical part there are being described the objectives and strategies of advertising, consume society as well as …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2007
Identifikátor: 4873

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SALAJKOVÁ, Miroslava. Ekologické důsledky masového působení komerčních marketingových komunikací. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 05. 2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace