Ekologické důsledky masového působení komerčních marketingových komunikací – Bc. Miroslava SALAJKOVÁ
Bc. Miroslava SALAJKOVÁ
Bakalářská práce
Ekologické důsledky masového působení komerčních marketingových komunikací
Ecological consequences of the marketing communications action
Anotace:
Cílem této práce je seznámit čtenáře s problematikou působení marketingových komunika-cí na životní prostředí. Zabývá se důsledky nadprodukce a dopadem zejména automobilo-vého průmyslu na znečištění planety. V teoretické části jsou popsány cíle a strategie reklamy, konzumní společnost a celková ekologická krize. Analytická část se zabývá hledáním alternativ v dopravě, udržitelným rozvojem a odkazy …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to familiarize the readers with the problem of marketing com-munications influencing the environment. It deals with the consequences of over {--} produc-tion and the influence mostly of the automotive industry upon the overall planet contamina-tion. In the theoretical part there are being described the objectives and strategies of advertising, consume society as well as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2007
Identifikátor:
4873
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SALAJKOVÁ, Miroslava. \textit{Ekologické důsledky masového působení komerčních marketingových komunikací}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/wnhu7o/.
Jak správně citovat práci
SALAJKOVÁ, Miroslava. Ekologické důsledky masového působení komerčních marketingových komunikací. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 05. 2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybraného ekologického produktu
Jiří Študent -
Marketingová komunikace subjektů hospodařících v režimu ekologického zemědělství
Nikola Málková -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Evgeniia Galeeva -
Marketingová komunikace environmentálního uvědomění vybraných podniků
Anna Bromová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Marcela HORÁČKOVÁ -
Marketingová komunikace elektromobility
Roman Růžička -
Marketingová komunikace vůči českému zelenému spotřebiteli
Nikol Šťastná -
Analýza požadavků ŠKODA AUTO a.s. na strukturu absolventů ŠKODA AUTO VYSOKÉ ŠKOLY o.p.s.
Lucie Vajs Císařová