Význam hudby u neslyšících lidí – Kristýna KLEINOVÁ
Kristýna KLEINOVÁ
Bakalářská práce
Význam hudby u neslyšících lidí
The meaning of music in deaf people
Anotace:
Práce se věnuje neslyšícím lidem a hudbě. Má ujasnit vztah mezi kulturou slyšících a neslyšících a zjistit, jestli neslyšící dokáží vnímat hudbu. Pokud dokáží vnímat hudbu, tak jaký má pro ně význam. Jestli nějaký vůbec má. Pokusím se zde zjistit tento význam a přiblížit slyšícím vnímání neslyšících lidí k hudbě. V dalších kapitolách se zaměříme na jednotlivé umělce, kteří spolupracovali s neslyšícími …víceAbstract:
This thesis pays attention to deaf people and music. It should clarify relationship between the culture of the deaf and the culture of the hearing and find out if deaf people are able to perceive music. If they are, then what sense it makes to them, if any. I am going to discover this sense and give hearing people insight into how deaf people perceive the music. In next chapters we will focus on individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 9. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Ivana Ašenbrenerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLEINOVÁ, Kristýna. Význam hudby u neslyšících lidí. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Hudební výchova (jednooborové)
Práce na příbuzné téma
-
Alexandre Tansman a jeho kytarová tvorba s přihlédnutím na vybraná díla
Veronika Ronecová -
Dílo Petra Pokorného a podstata narativní symboliky v jeho tvorbě. Podrobný katalog hudebního díla Petra Pokorného s analytickým vhledem do komorních děl posledních deseti let jeho tvorby.
Petr Matuszek -
Tvorba Miloslava Gajdoše pro kontrabas s doprovodem
Ondřej Sejkora -
Hudební přehrávač s tvorbou psychoaktivní složky
Daniel WÉBR -
Klavírní tvorba Roberta Schumanna s ohledem na cyklus Papillons op. 2
Lucie Dittrichová -
Český a ruský znakový jazyk v lingvistickém a kulturním kontextu
Ludmila Rakovská -
Znakový jazyk v obraze
Magdaléna Andrlová -
Český znakový jazyk a neslyšící pedagog v praxi
Barbora VYSOUDILOVÁ