Marketingová strategie rodinné restaurace U Zvonu – Bc. Jaroslav Puchoň
Bc. Jaroslav Puchoň
Diplomová práce
Marketingová strategie rodinné restaurace U Zvonu
The Marketing Strategy Of the family restaurant U Zvonu
Anotace:
Předmětem diplomové práce je na základě zhodnocení analýz vnějšího a vnitřního prostředí restaurace U Zvonu vytvořit návrh na marketingovou strategii od dubna roku 2023. Restaurace sídlí v obci Modletice, nedaleko Prahy, působí v pohostinství a poskytuje ubytovací služby. Diplomovou práci tvoří dvě části, teoretická část je vypracována prostřednictvím literární rešerše, vymezuje základní marketingové …víceAbstract:
The subject of the diploma thesis is to create a proposal for a marketing strategy starting from April 2023 for the restaurant U Zvonu based on the evaluation of the analysis of the external and internal environment. The restaurant is located in the village of Modletice near to Prague, and it operates in hospitality and provides accommodation services. The thesis consists of two parts: the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
- Oponent: Marta Nováková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
Analysis of communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s.
Veronika Torlakian -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Effectiveness of Marketing Communication strategy
Adéla Vlasáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva