Motívy a postoje hosťov reštaurácií k prepitnému – Barbora Krausová
Barbora Krausová
Bakalářská práce
Motívy a postoje hosťov reštaurácií k prepitnému
Motivy a postoje hostů restaurací ke spropitnému
Anotace:
Krausová, B. Motivy a postoje hostů restaurací ke spropitnému. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně 2018.Předmětem této bakalářské práce jsou motivy hostů českých restauracích ke spropitnému a faktory mající vliv na rozhodování se o jeho výšce, jejichž identifikace je hlavním cílem práce. V teoretické části je zpracovaná problematika cestovního ruchu, stravovacích služeb, kvality služeb …víceAbstract:
Krausová, B. Motives and attitudes of restaurant guests toward gratuities. Bachelor Thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018.The main theme of this Bachelor´s thesis are motives of guests in Czech restaurants for gratuities and factors affecting decisions of its value, whose identification is the main goal of this thesis. The theoretical part covers problems of tourist industry, food service …víceAbstract:
Krausová, B. Motívy a postoje hosťov reštaurácií k prepitnému. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018.Predmetom tejto bakalárskej práce sú motívy hosťov českých reštaurácií k prepitnému a faktory majúce vplyv na rozhodovanie sa o jeho výške, ktorých identifikácia je hlavným cieľom práce. V teoretickej časti je spracovaná problematika cestovného ruchu, stravovacích služieb, kvality …víceKlíčová slova
kvalita služeb spotřebitelské chování stravovací služby spokojenost zákazníka spropitné dotazníkové šetření
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kateřina Ryglová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Consumer behavior of luxury watch buyers in the pre-purchase phase of the customer journey in Germany
Martina Möstl -
The Effect of Digital Banking on Customer Service Delivery: A Study of Ecobank Ghana
Bismark Kwame Yeboah -
Nákupní zvyklosti a spokojenost zákazníků vybraného podniku
Sabina Bartošová -
Kvalita služeb a její vliv na spokojenost zákazníků v hotelnictví
Natálie Tůmová -
Spokojenost zákazníků vybrané firmy
Eliška HNÍZDILOVÁ -
Nákupní zvyklosti a spokojenost zákazníků vybraného nákupního centra
Markéta BLAŽKOVÁ -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podniku
Veronika Šraierová -
Spokojenost zákazníků značky SCURA
Jan Šlachta