Vzdělávání žáků umístěných ve výchovném ústavu – Miroslav Lžičař
Miroslav Lžičař
absolventská práce studenta CŽV
Vzdělávání žáků umístěných ve výchovném ústavu
Education pupils situated in an educational institute
Anotace:
Závěrečná práce se zabývá problematikou výuky žáků umístěných ve výchovném ústavu a zařazených do vzdělávání ve střední škole. Teoretická část je uvedena seznámením s typy školských zařízení, jako je výchovný ústav a střední škola. Pokračuje vymezením poruch, postižení a znevýhodnění, které jsou u žáků diagnostikovány a jsou důvodem ke stanovení speciálních vzdělávacích potřeb. V praktické části je …víceAbstract:
The final thesis deals with the issue of teaching pupils situated in an educational institute and assigned to secondary school education. The theoretical part is introduced by getting to know the types of school facilities, such as an educational institute and a secondary school. This part continues with the definition of disorders, disabilities and disadvantages that are diagnosed …víceObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2023
- Vedoucí: Mgr. Martin Pírko
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
Plný text práce
Právo: Prohlašuji, že jsem tuto práci: Vzdělávání žáků umístěných ve výchovném ústavu vypracoval samostatně a veškeré použité prameny a informace jsou uvedeny v seznamu použité literatury. Souhlasím, aby moje práce byla zveřejněna v souladu s § 47b zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách ve znění pozdějších předpisů, a v souladu s platnou Směrnicí o zveřejňování vysokoškolských závěrečných prací. Jsem si vědom, že se na moji práci vztahuje zákon č. 121/2000 Sb., autorský zá-kon, a že Mendelova univerzita v Brně má právo na uzavření licenční smlouvy a užití této práce jako školního díla podle § 60 odst. 1 Autorského zákona. Dále se zavazuji, že před sepsáním licenční smlouvy o využití díla jinou osobou (subjektem) si vyžádám písemné stanovisko univerzity o tom, že předmětná licenční smlouva není v rozporu s oprávněnými zájmy univerzity, a zavazuji se uhradit případ-ný příspěvek na úhradu nákladů spojených se vznikem díla, a to až do jejich skutečné výše. is not
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní:
Studium pedagogiky
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová