Mezinárodně obchodní aktivity vybrané společnosti – Bc. Veronika Housová
Bc. Veronika Housová
Diplomová práce
Mezinárodně obchodní aktivity vybrané společnosti
International business activities of a selected company
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na mezinárodní aktivity vybrané společnosti a to především na exportní strategii. Cílem této diplomové práce je zhodnotit exportní strategii společnosti Seco Industries s.r.o. a navrhnout podniku řešení, které by mohlo vést ze zlepšení exportní strategie. V první části jsou teoreticky vymezeny formy vstupu na zahraniční trhy, faktory, které tento vstup ovlivňují a také …víceAbstract:
This thesis focuses on the international activities of the selected company, especially on the export strategy. The aim of this thesis is to evaluate the export strategy of Seco Industries s.r.o. and to propose a solution to the company that could lead to an improvement of the export strategy. The theoretical part defines the forms of entry into foreign markets, the factors that influence this entry …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jaroslav Demel, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Housová, Veronika. Mezinárodně obchodní aktivity vybrané společnosti. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Global marketing and local culture
Adam Steger -
Personální marketing v mezinárodní společnosti Erwin Quarder CZ s.r.o.
Klára Šutorková -
HR marketing v mezinárodním podniku
Eliška Matuštíková -
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Globální marketing a lokální kultura
Yaroslav Kerechanyn -
Globální marketing a lokální kultura
Yulia Savelyeva -
Analýza trhu obchodů s oblečením a vytvoření vlastního konkurenčního internetového obchodu
Alexandr Vyrupayev
Název
Vložil
Vloženo
Práva