Rozvoj komunikačních kompetencí u dětí se sluchovým postižením – Michaela MŽÍKOVÁ
Michaela MŽÍKOVÁ
Diplomová práce
Rozvoj komunikačních kompetencí u dětí se sluchovým postižením
Development of communication competences of children with hearing impairment
Anotace:
Diplomová práce je nazvána Rozvoj komunikačních kompetencí u dětí se sluchovým postižením. Práce se dělí do pěti hlavních kapitol. Kapitoly jedna až čtyři vystihují teoretický základ pro danou problematiku a věnují se tématu sluchových vad, komunikace, specifika ve vzdělávání a charakteristice komunikačních kompetencí u dětí se sluchovým postižením. Kapitola pátá obsahuje analýzu komunikačních kompetencí …víceAbstract:
The diploma thesis is called Development of communication competencies in children with hearing impairment. The work is divided into five main chapters. Chapters one to four describe the theoretical basis for the issue and deal with the topic of hearing impairments, communication, specifics in education and characteristics of communication competencies in children with hearing impairment. Chapter five …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2021
- Vedoucí: Mgr. Igor Hampl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MŽÍKOVÁ, Michaela. Rozvoj komunikačních kompetencí u dětí se sluchovým postižením. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Specifika výuky prvouky u žáků se sluchovým postižením na základní škole pro sluchově postižené
Barbora Slunečková -
Přechod žáka se sluchovým postižením z běžné základní školy na základní školu pro sluchově postižené
Petra DRÁBOVÁ -
Přechod žáka se sluchovým postižením z běžné základní školy na základní školu pro sluchově postižené
Petra DRÁBOVÁ -
Socializace a srovnání profesního zařazení sluchově postižených dětí ze Základní školy pro sluchově postižené v Ostravě - Porubě a Základní školy pro sluchově postižené v Brně
Radmila Staňková -
Komparativní studie učebních plánů a osnov základní školy pro žáky se sluchovým postižením a běžné základní školy a oblast přírodopisu
Hana CHVALOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace v rozvoji komunikační kompetence u žáků s mentálním postižením
Zuzana Vranková -
Komunikativní kompetence žáků se specifickými poruchami učení v ZŠ
Lenka KUBESOVÁ -
Rozvoj komunikační kompetence u žáků s mentálním postižením za využití metod alternativní a augmentativní komunikace
Kristýna MIKEŠTÍKOVÁ