Eliška Davidová
Bakalářská práce
Mladá generace a slow fashion
Young generation and slow fashion
Anotace:
DAVIDOVÁ E. Mladá generace a slow fashion. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Bakalářská práce je zaměřena na chování mladé generace v oblasti slow fa-shion. V teoretické části budou vysvětleny základní pojmy z této problematiky a definována mladá generace. Praktická část je zaměřena na zhodnocení a poznání překážek, které této generaci brání v tom, aby se jejich předsudky a …víceAbstract:
DAVIDOVÁ E. Young generation and slow fashion. Bachelor Thesis. Brno: Mendel university in Brno, 2024. The bachelor thesis focuses on the behavior of the young generation in the field of slow fashion. The theoretical part will explain the basic concepts related to this issue and define the young generation. The practical part is aimed at evaluat-ing and understanding the obstacles that prevent this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Oponent: Stanislav Mokrý, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Management obchodu a služeb / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
Sustainable Closed-Loop Supply Chains in Beer Industry
Petr Pokorný -
Udržitelné balení a chování spotřebitelů
Silvia Harajdová -
What influences the decision of consumers to purchase sustainable fashion?
Dorota Cikánová -
The Importance of Sustainable Development: Perception of Corporate Social Responsibility and its Impact on Czech Consumers' Purchase Behaviour.
Zuzana Štěpánková -
Udržitelné produkty a chování spotřebitele
Karolína Nohejlová -
The differences between generations in shopping behavior for fast fashion products.
Elvira Bakirova -
The countryside and the demands of young generation (The case study of Stavropol region in Russia)
Nadezda Orel -
Nákupní chování mladé české generace v oblasti udržitelné módy
Denisa MORONGOVÁ