Bc. Zdeňka Tomečková

Diplomová práce

Projekt komunikační strategie vybrané neziskové organizace v oblasti kultury s důrazem na podporu prodeje

Project of the Communication Strategy in Selected Non-profit Organization on the Field of Culture with an Emphasis on the Sales Promotion
Anotace:
Hlavním cílem práce bylo vytvořit novou komunikační strategii pro vybranou neziskovou organizaci v oblasti kultury s důrazem na podporu prodeje. Práce je rozdělena na část teoretickou, která se hlavně zabývá neziskovými organizacemi a jejich marketingovou komunikací. Část praktická se zabývá analýzou marketingových aktivit neziskové organizace, analýzou konkurence, makroprostředí (PESTEL), SWOT a je …více
Abstract:
To make a new communication strategy for the selected non-profit organization in the field of culture with an emphasis on sales promotion is the the main goal of this thesis. The thesis is divided into theoretical part which deals with non-profit organizations mainly and their marketing communication. The practical part analyses present marketing activities of non-profit organizations, the competition …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jiří Vaněk, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Tomečková, Zdeňka. Projekt komunikační strategie vybrané neziskové organizace v oblasti kultury s důrazem na podporu prodeje. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe