Karel Jakubův

Bakalářská práce

Marketingový mix

Marketing mix
Anotace:
Tématem bakalářské práce je "Marketingový mix". Práce obsahuje dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsány a definovány nejzákladnější pojmy marketingového mixu, mezi které patří marketing a jednotlivé fáze marketingového mixu. V praktické části je analyzován marketingový mix ve společnosti MIKBAITS. V dílčí části je provedeno dotazníkové šetření o povědomí zákazníků …více
Abstract:
The theme of this thesis is the "marketing mix". This thesis contains two main parts: theoretical and practical. In the theoretical part are described and defined basic concepts of marketing mix, including marketing and the different stages of the marketing mix. The practical part is analyzed marketing mix in society MIKBAITS. The component parts are collected in the survey customer awareness about …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses wsslsh wsslsh/3
30. 3. 2015
Složky
Soubory
Mach, J.
30. 3. 2015
Mach, J.
30. 3. 2015
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.