Vliv společenské odpovědnosti na image firmy – Bc. Markéta Vaníčková
Bc. Markéta Vaníčková
Diplomová práce
Vliv společenské odpovědnosti na image firmy
The Corporate Social Responsibility Influence on the Corporate Image
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku společenské odpovědnosti (CSR) a jejího vlivu na utváření firemní image. V posledních letech se ukazuje jako stále důležitější, aby se firmy snažily o to "být dobrým sousedem". Přestože je společenská odpovědnost dobrovolnou aktivitou, je vyvíjen stále větší externí i interní tlak na to, aby se firmy nesoustředily jen na maximalizaci zisku, ale snažily se …víceAbstract:
In the last couple of years, a combination of strong internal and external pressures has led companies to discover and utilize various forms of good neighbour policies. At the expense of pure profit maximizing, the companies have become more aware of their possible impact on social and economical environment, and have pursued activities that benefit society on a much larger scale. The issue of Corporate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vaníčková, Markéta. Vliv společenské odpovědnosti na image firmy. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia