Jiří Novák

Bakalářská práce

Moderní metody internetového prodeje osobních automobilů s využitím nástrojů virtuální reality

Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá moderními metodami internetového prodeje osobních automobilů s využitím nástrojů virtuální reality, s důrazem na aplikaci těchto technologií v rámci společnosti Hyundai. Cílem práce je analyzovat vliv virtuální reality na prodejní procesy, identifikovat klíčové faktory ovlivňující úspěšnost těchto metod.Teoretická část práce se věnuje definici pojmů spojených s internetovým …více
Abstract:
This bachelor's thesis addresses modern methods of online sales of passenger cars using virtual reality tools, with an emphasis on the application of these technologies within the Hyundai company. The aim of the thesis is to analyze the impact of virtual reality on sales processes and to identify key factors influencing the success of these methods.The theoretical part of the thesis focuses on defining …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty