Moderní metody internetového prodeje osobních automobilů s využitím nástrojů virtuální reality – Jiří Novák
Jiří Novák
Bakalářská práce
Moderní metody internetového prodeje osobních automobilů s využitím nástrojů virtuální reality
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá moderními metodami internetového prodeje osobních automobilů s využitím nástrojů virtuální reality, s důrazem na aplikaci těchto technologií v rámci společnosti Hyundai. Cílem práce je analyzovat vliv virtuální reality na prodejní procesy, identifikovat klíčové faktory ovlivňující úspěšnost těchto metod.Teoretická část práce se věnuje definici pojmů spojených s internetovým …víceAbstract:
This bachelor's thesis addresses modern methods of online sales of passenger cars using virtual reality tools, with an emphasis on the application of these technologies within the Hyundai company. The aim of the thesis is to analyze the impact of virtual reality on sales processes and to identify key factors influencing the success of these methods.The theoretical part of the thesis focuses on defining …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁK, Jiří. \textit{Moderní metody internetového prodeje osobních automobilů s využitím nástrojů virtuální reality}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/wtdvoy/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomie a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Analýza vnějšího prostředí na zvoleném podniku.
Šárka Radová -
Analýza vnějšího prostředí na zvoleném podniku.
Miroslava Nová -
Analýza vnějšího prostředí vybraného podniku
Tereza NOVÁKOVÁ -
Analýza vnějšího prostředí pro vybraný podnik
Nikola FEJTOVÁ -
Analýza vnějšího prostředí vybrané firmy
Václav HANSA -
Analýza dopadu vnitřního a vnějšího prostředí firmy na strategii a plánování podniku
Kristián Smith -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň