Znalostní společnost a přístup učitelů k dalšímu vzdělávání – Emrah SENBABAOGLU
Emrah SENBABAOGLU
Rigorózní práce
Znalostní společnost a přístup učitelů k dalšímu vzdělávání
Knowledge Society and teachers access to further education
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SENBABAOGLU, Emrah. Znalostní společnost a přístup učitelů k dalšímu vzdělávání. Olomouc, 2017. rigorózní práce (PhDr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaRigorózní řízení / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Pojetí kvality a profesní standard učitele mateřské školy
Ivana SÁBLÍKOVÁ -
Pohled učitelů a budoucích učitelů přírodopisu na profesní kompetence učitele v kontextu přípravy na budoucí povolání
Hana KOSTRŮNKOVÁ -
Standard kvality profese učitele pohledem pedagogů středních škol
Veronika Krobová -
Profesní rozvoj učitele MŠ v České republice a Velké Británii
Pavlína BABICOVÁ -
Příprava na výuku u začínajících učitelů praktického vyučování a odborného výcviku
Roman Hruška -
Příprava učitele odborného výcviku na učební téma Polyfúzní svařování
Josef Kameník -
Odborná a metodická příprava učitele odborného výcviku na praktické vyučování
Naděžda ŠINDELÁŘOVÁ -
Příprava učitele na výuku odborného předmětu Přestavby budov
Svatava Novotná
Název
Vložil
Vloženo
Práva