Dominika Jungová

Bakalářská práce

Psychologie reklamy

Psychology of advertising
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem reklam na spotřebitele z hlediska psychologie. Konkrétně vlivem vybraných reklam na nealkoholický nápoj Coca-Cola. Práce je rozdělena do dvou částí. Na teoretickou a empirickou. Teoretická část začíná samotným vymezením marketingu a jeho pojmů. Dále se podrobněji zabývá reklamou a její historií. Pokračuje zaměřením na média a jeho druhy, také nás seznámí se značkou …více
Abstract:
The bachelor degree thesis deals with the impact of advertisements on consumers from the view of psychology. More specifically, the impact of selected advertisements on the non-alcoholic drink of Coca-Cola. The thesis is divided into two parts, a theoretical one and an empirical one. The theoretical part starts with the definition of marketing and its terminology, and continues in more detail with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 3. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ing. Pavel Michálek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses wtu7jn wtu7jn/2
9. 3. 2016
Složky
Soubory
Mach, J.
11. 3. 2016
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.