Marketingová komunikace turistické oblasti Český ráj – Dominik Pavlíček
Dominik Pavlíček
Bakalářská práce
Marketingová komunikace turistické oblasti Český ráj
Marketing communication of tourism region Český ráj
Anotace:
Bakalářská práce "Marketingová komunikace turistické oblasti Český ráj" je zaměřena na problematiku marketingové komunikace sdružení Český ráj. Hlavním cílem této bakalářské práce je vypracování možností a doporučení týkajících se marketingové komunikace Sdružení Český ráj, z.s.. Tyto doporučení a možnosti budou vypracovány na základě vyhodnocení dotazníkového šetření. První část bakalářské práce se …víceAbstract:
The bachelor's thesis "Marketing communication of tourism region Český ráj" is focused on the issue of marketing communication of the Český ráj association. The main goal of this bachelor thesis is to develop options and recommendations related to marketing communication of Český ráj association. These recommendations and options will be developer based on the evaluation of a questionnaire survey. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pavlíček, Dominik. Marketingová komunikace turistické oblasti Český ráj. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb - Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková
Název
Vložil
Vloženo
Práva