Nikola SLEZÁČKOVÁ

Diplomová práce

Právní regulace reklamy

Legal regulation of advertising
Anotace:
Diplomová práce uceleně seznamuje čtenáře s oblastí regulace reklamy. Vymezuje základní pojmy, srovnává úpravu reklamy v ČR a EU, věnuje se zakázané reklamě, podává výklad k právní úpravě vybraných komodit. Také vymezuje následky porušení pravidel vyplývajících ze zákonů a orgány, které dohlíží nad dodržováním těchto pravidel.
Abstract:
This thesis comprehensively introduces the reader to the area of ??advertising regulation. It defines key terms, compares the presentation of advertising in the Republic and the EU, deals with the prohibited advertising, given the interpretation of the regulation of selected commodities. It also sets out the consequences arising from violation of laws and institutions, which oversees compliance with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Identifikátor: 38674

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 5. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Tomáš Packan

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SLEZÁČKOVÁ, Nikola. Právní regulace reklamy. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta právnická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 03. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta právnická

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta právnická

Magisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo