Bc. Dana Večeřová

Diplomová práce

Online marketingové komunikace Fakulty humanitních studií UTB ve Zlíně

Online Marketing Communication of the Faculty of Humanities TBU in Zlin
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit návrh marketingové strategie pro vybrané online nástroje Fakulty humanitních studií UTB ve Zlíně. Práce se soustředí na zvolené online komunikační nástroje FHS (webové stánky, email, Moodle, Stag, Facebook, Instagram, Moje UTB). Teoretická část se zabývá popisem marketingových komunikací a marketingu vysokých škol. Praktická část obsahuje dotazníkové šetření mezi současnými …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to create a proposal for a marketing strategy for the selected online tools of the Faculty of Humanities TBU in Zlin. The thesis is focused on the selected online communication tools of FHS (website, email, Moodle, Stag, Facebook, Instagram, Moje UTB). The theoretical section explores marketing communications and higher education marketing. The practical section includes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Večeřová, Dana. Online marketingové komunikace Fakulty humanitních studií UTB ve Zlíně. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace