Analýza podpory produktu a jeho distribuce pro vybranou firmu – Bc. Šárka LEBROVÁ
Bc. Šárka LEBROVÁ
Diplomová práce
Analýza podpory produktu a jeho distribuce pro vybranou firmu
Analysis of promotion product and its distribution for particular company
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu podpory produktu a jeho distribuci s ohledem na konkurenční prostředí. Práce vznikla na základě požadavku firmy PROGRESS sportswear, s.r.o., která vyrábí a prodává funkční prádlo a oblečení. Jedním z úkolů podle zadání firmy bylo zjistit počet zastoupení vybraných značek funkčního prádla a oblečení v prodejnách v určených městech. Dalším úkolem bylo provést …víceAbstract:
This Diploma{\crq}s thesis deals with analysis of promotion product and its distribution with regard to competition. The thesis has been created on the basis of the PROGRESS sportswear Company request, which produces and sells functional sportswear. The tools of the promotional mix, the cities, and the brands for the survey were selected by the PROGRESS sportswear Company. The necessary information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2008
Zveřejnit od: 19. 9. 2008
Identifikátor:
9091
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 10. 2008
- Vedoucí: Ing. Marie Bunešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LEBROVÁ, Šárka. Analýza podpory produktu a jeho distribuce pro vybranou firmu. Č. Bud., 2008. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 19. 09. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 9. 2008 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového mix a konkurence společnosti Koberce Strnad Lišov
Monika Strnadová -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
International Brand Promotion Strategy
Taras Dziuba -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Sales Promotion and Satisfaction of Dealers: A Case of Havells India Ltd.
Benoy Porathukaran Luiz -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Promotion of Rural Area - Back to Tradition
Tereza Korejtková
Název
Vložil
Vloženo
Práva