Instagramová strategie pro Backstage Agency – Dominika Sokolová
Dominika Sokolová
Bakalářská práce
Instagramová strategie pro Backstage Agency
Instagram strategy for company Backstage Agency
Anotace:
Bakalářská práce s názvem „Instagramová strategie pro firmu Backstage Agency“ vychází z teoretických východisek popsaných v první, teoretické části. Tato část popisuje marketing jako takový a soustředí se na definování marketingu ve službách. Blíže se potom zabývá problematikou sociálních sítí, sociální sítě Instagram a jejího využití v oblasti marketingu firem. Následně udává teoretická východiska …víceAbstract:
Bachelor thesis called „Instagram strategy for Backstage Agency“ is based on the theoretical background described in the first, theoretical part. This section describes marketing and focuses on defining marketing in services. The thesis also focuses on social media, the social network Instagram and it´s use in the field of company´s marketing. Subsequently, it sets out the theoretical background and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
- Oponent: Leopold Tanner, MSc MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev