Lucie Línková

Diplomová práce

Activating Learners in English Language Teaching

Activating Learners in English Language Teaching
Abstract:
This thesis concerns the issue of activating learners in English language teaching. The focus is put on ``un-students{\crqq}, meaning the un-motivated, unreachable, unengaged and passive learners of the age between thirteen and fifteen. In the theoretical part, the conception of a learner, as an active or a passive element of the teaching process, is introduced. Then, follows analysis of the negative …více
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou aktivizace žáků ve vyučování anglického jazyka. Zaměřuje se na {\clqq}un-studenty``, ve smyslu pasivních žáků ve věku třinácti až patnácti let, které je těžké motivovat a zaujmout. V teoretické části je nejprve uvedeno pojetí žáka jako aktivního či pasivního elementu vyučovacího procesu. Dále následuje analýza negativních a pozitivních aspektů, které ovlivňují …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2008
  • Vedoucí: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Línková, Lucie. Activating Learners in English Language Teaching. Pardubice, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická