Activating Learners in English Language Teaching – Lucie Línková
Lucie Línková
Diplomová práce
Activating Learners in English Language Teaching
Activating Learners in English Language Teaching
Abstract:
This thesis concerns the issue of activating learners in English language teaching. The focus is put on ``un-students{\crqq}, meaning the un-motivated, unreachable, unengaged and passive learners of the age between thirteen and fifteen. In the theoretical part, the conception of a learner, as an active or a passive element of the teaching process, is introduced. Then, follows analysis of the negative …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou aktivizace žáků ve vyučování anglického jazyka. Zaměřuje se na {\clqq}un-studenty``, ve smyslu pasivních žáků ve věku třinácti až patnácti let, které je těžké motivovat a zaujmout. V teoretické části je nejprve uvedeno pojetí žáka jako aktivního či pasivního elementu vyučovacího procesu. Dále následuje analýza negativních a pozitivních aspektů, které ovlivňují …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2008
- Vedoucí: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Línková, Lucie. Activating Learners in English Language Teaching. Pardubice, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání motivace k učení žáků na standardní základní škole, ScioŠkole a škole s daltonským vzdělávacím plánem
Kateřina Žahourková -
Motivace a školní výkonová motivace u žáků na 1.stupni ZŠ
Lucie JANKŮ -
POJETÍ MOTIVACE V ODBORNÉ LITERATUŘE:Motivace žáků ZŠ z pohledu pedagogické odborné literatury versus reality
Kateřina Šplíchalová -
Motivace žáků 1. a 2. stupně ZŠ při hodinách českého jazyka na vybrané škole
Štěpánka Šmerdová -
Přehledová studie výzkumů motivace žáků druhého stupně českých základních škol v anglickém jazyce
Bára Forejtová -
Motivace žáků při výběru druhého cizího jazyka na základních školách
Jakub Šmíd -
Motivace žáků 5. tříd k přechodu na víceleté gymnázium
Anežka Kamrlová