Realizace badatelsky orientovaného vzdělávání při práci se žáky 4. ročníku ZŠ – Aneta Salitrníková
Aneta Salitrníková
Diplomová práce
Realizace badatelsky orientovaného vzdělávání při práci se žáky 4. ročníku ZŠ
Inquiry-Based Education in the Fourth Year of Elementary School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá realizací koncepce badatelsky orientovaného vzdělávání ve 4. ročníku ZŠ v přírodovědných předmětech. Teoretická část práce si klade za cíl sumarizovat poznatky o této koncepci a představit možné pedagogické strategie v rámci konstruktivistického přístupu ve výuce. Empirická část práce má kvalitativní charakter. Výzkum byl realizován s využitím metod obsahové analýzy tematických …víceAbstract:
This thesis is engaged in realization of Inquiry Based Science Education in the 4th grade of elementary school. The target of this thesis is summarizing of theoretical "starting points" of Inquiry Based Science Education and clarify application of this concept in the 4th grade of elementary school. The empirical part of this thesis has a qualitative character. The research was realized based on uses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SALITRNÍKOVÁ, Aneta. \textit{Realizace badatelsky orientovaného vzdělávání při práci se žáky 4. ročníku ZŠ}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/wvmyzl/.
Jak správně citovat práci
Salitrníková, Aneta. Realizace badatelsky orientovaného vzdělávání při práci se žáky 4. ročníku ZŠ. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti realizace badatelsky orientovaného vzdělávání v hodinách prvouky
Adéla Soukupová -
Příběh pro děti jako zdroj inspirace pro badatelsky orientované vzdělávání v mateřské škole
Nikol Hladká -
Aplikace přírodovědného portfolia v badatelsky orientovaném vzdělávání v mateřské škole
Štěpánka Kohoutková -
Badatelsky orientovaná výuka v zeměpisu na základní škole s přesahem do osobní zkušenosti žáka
Petr Schovanec -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Badatelsky orientovaná výuka v hodinách českého jazyka a literatury
Michaela HANOVÁ -
Náměty na badatelsky orientované vyučování biogeografie ve vzdělávacích programech pro ZOO Ohrada v Hluboké nad Vltavou
Jana BICANOVÁ -
Tvorba přírodovědného učitelského portfolia jako pedagogická strategie přírodovědného vzdělávání v mateřských školách
Jitka Datinská