Sprachliche Analyse der deutschen Kinderwerbung – Bc. Denisa TREFNÁ
Bc. Denisa TREFNÁ
Diplomová práce
Sprachliche Analyse der deutschen Kinderwerbung
Language analysis of children commercial
Abstract:
This diploma thesis deals with the children commercial and its particular language that is marked by specific particularities. The theoretical part focuses on the features of commercials and the target group children. Further is the language of the commercial and its particularities defined. The practical part focuses on the analysis of the lexical level of the language used in texts, which is done …víceAbstract:
Hlavním tématem této diplomové práce je německá dětská reklama a její jazyk. Teoretická část práce se zabývá reklamou, jejími znaky a cílovou skupinou dětí. Dále je charakterizován jazyk reklamy a jeho specifika.Praktická část je zaměřena na zkoumání lexikální jazykové roviny vybraných reklamních textů. Centrem této části práce je jazyková analýza, která byla provedená na základě studia odborné literatury …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Hana Menclová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TREFNÁ, Denisa. Sprachliche Analyse der deutschen Kinderwerbung. Plzeň, 2016. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / AJ-NJ
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Reklama a její vnímání dětmi. Zvukové a jazykové prostředky reklamy a jejich využití ve školním vyučování
Eva Veselá -
Jazyk reklamy a chyby v reklamním textu
Věra Olšanská -
Persuaze a jazyk reklamy: Analýza tiskových reklamních textů
Štefan Sitáni -
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
Lucie Veselá -
Propagace studijního oboru Angličtina v elektrotechnice a informatice prostřednictvím letáků: jazyk reklamy v praxi
Petr Zahradník -
Charakteristika a porovnání českých a ruských reklamních spotů se zaměřením na automobily značek Škoda a Lada
Ivanna ZAJACOVÁ -
Marketing vědy a jeho specifika
Tomáš Kolařík