Fenomén nástěnky ve výtvarné výchově – Bc. Blanka OLIŠAROVÁ
Bc. Blanka OLIŠAROVÁ
Diplomová práce
Fenomén nástěnky ve výtvarné výchově
The phenomenon of notice-board in art education
Anotace:
Cílem této práce je předložit obecný pohled na nástěnky z hlediska jejich formy, stejně jako z hlediska jejich důležitých funkcí, pro které jsou ve výuce výtvarné výchovy využívány. Mapuje současnou situaci v oblasti využití nástěnek pro potřeby výtvarné vý-chovy na školách. Teoreticky laděný text je založený na empirickém výzkumu, kdy byly jednotlivým vybraným učitelům předkládány otázky, které se …víceAbstract:
The goal of this master thesis is sample of general perspective of the notice boards from the view of their forms as well as functions connected with art lessons. The goal of this thesis is to chart current situation in the area of the use of notice boards for the purpose of art lessons at schools. The theoretical part is based on the empirical research. Selected teachers were asked about the visual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 7. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2012
- Vedoucí: PhDr. Martina Komzáková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OLIŠAROVÁ, Blanka. Fenomén nástěnky ve výtvarné výchově. Plzeň, 2012. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / NJ-VV
Práce na příbuzné téma
-
Analýza výtvarných technik na základě aplikace vzdělávacího obsahu oboru Výtvarná výchova na základní škole speciální
Veronika Jirková -
Já uvnitř přírody, příroda uvnitř mě. Reflektivní pojetí výtvarné výchovy se zaměřením na projektovou metodu na 2. stupni základní školy.
Veronika Žabová -
Rozvoj klíčových kompetencí na Waldorfské základní škole s ohledem na estetickou výchovu
Kamila Zejdová -
Vývoj portrétu v dějinách umění jako inspirace pro výtvarnou výchovu na SŠ
Karin Kampfová -
Vliv hodnocení ve výtvarné výchově na projevy tvořivosti dítěte
Oldřiška Kolaříková -
Využití materiálů na bázi dřeva ve vybraných lekcích výtvarné výchovy na 2. stupni ZŠ.
Lucie FARKAŠOVÁ -
Fungování a řízení mateřské školy "Na kopečku u zvonečku" se zaměřením na nabízené aktivity
Jana Turečková -
České románské umění se zaměřením na vybrané kostely v Hosíně, v Jakubu a na hoře Říp. Pracovní list pro 2. stupeň ZŠ.
Terezie VACKOVÁ