Bc. Michaela Šimáčková

Diplomová práce

Marketing na sociálních sítích

Marketing on social networks
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo zhodnocení a objasnění teoretických principů marketingové komunikace pomocí sociálních sítí. Úvod této práce je věnován rozboru samotného marketingu a jeho základních částí, objasnění cílů marketingu a prostředky, pomocí kterých lze internetový marketing realizovat a zacílit na nejvhodnější skupinu uživatelů. V další části práce jsou podrobně popsány analytické nástroje, …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate and clarify the theoretical principles of marketing communication on social networks. The first part of this thesis analyses marketing and its essential components. Furthermore, it also clarifies marketing objectives and the tools used in online marketing to target the most suitable group of users. The next part of the thesis describes in detail analytical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Mgr. Vladimír Očenášek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses wxugl3 wxugl3/2
29. 11. 2019
Složky
Soubory
Mach, J.
29. 11. 2019
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.