Specifika hudebně pedagogické práce na Základní škole Kpt. Vajdy v Ostravě – Mgr. Anna BENEŠOVÁ
Mgr. Anna BENEŠOVÁ
Bakalářská práce
Specifika hudebně pedagogické práce na Základní škole Kpt. Vajdy v Ostravě
Specifics of music education work at the Základní škola Kpt. Vajdy in Ostrava ? Zábřeh
Anotace:
Práce se zaměřuje na problematiku integrované hudební výchovy ve výuce žáků speciálních tříd ? tedy jedinců se středně těžkou až těžkou mentální retardací, kombinovanými vadami a autismem. Praktickou část práce tvoří popis konkrétního propojení náplně jednotlivých vyučovacích předmětů s hudebně výchovnými činnostmi. Teoretická část se zabývá psychologickým působením hudby (především rytmu a melodie …víceAbstract:
The paper focuses on issues of integrated music education in the curriculum of pupils placed in special classes - that is, of individuals with moderate to severe mental retardation, multiple disabilities or autism. The practical part contains a description of concrete cases of integration of music educational activities into specific learning subjects. The theoretical part deals with the psychological …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2012
Zveřejnit od: 3. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Veronika Ševčíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BENEŠOVÁ, Anna. Specifika hudebně pedagogické práce na Základní škole Kpt. Vajdy v Ostravě. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA