Bc. Anežka Boudná

Diplomová práce

Produktová komunikace nového modelu ŠKODA AUTO a.s. za zhoršené epidemiologické situace

Anotace:
Diplomová práce se zabývá produktovou komunikací nového modelu ŠKODA AUTO a.s. za zhoršené epidemiologické situace. V první kapitole je teoreticky vymezena zkoumaná problematika, tedy marketingová a produktové komunikace a epidemie SARS-CoV-2. Ve druhé kapitole je zpracována analýza procesů produktová komunikace nového modelu ŠKODA AUTO a.s. za standardní epidemiologické situace. Ve třetí kapitole …více
Abstract:
This master's thesis examines the product marketing and communications strategy for the new model ŠKODA AUTO a.s. in the context of a deteriorating SARS-CoV-2 epidemiological situation. The first part of the thesis presents the theoretical underpinnings of the product marketing and communications strategy and the SARS-CoV-2 epidemic. The second chapter analyzes the product marketing and communications …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Chocholáč, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Boudná, Anežka. Produktová komunikace nového modelu ŠKODA AUTO a.s. za zhoršené epidemiologické situace. Pardubice, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Magisterský studijní program / obor:
Technologie a management v dopravě / Dopravní management, marketing a logistika