Produktová komunikace nového modelu ŠKODA AUTO a.s. za zhoršené epidemiologické situace – Bc. Anežka Boudná
Bc. Anežka Boudná
Diplomová práce
Produktová komunikace nového modelu ŠKODA AUTO a.s. za zhoršené epidemiologické situace
Anotace:
Diplomová práce se zabývá produktovou komunikací nového modelu ŠKODA AUTO a.s. za zhoršené epidemiologické situace. V první kapitole je teoreticky vymezena zkoumaná problematika, tedy marketingová a produktové komunikace a epidemie SARS-CoV-2. Ve druhé kapitole je zpracována analýza procesů produktová komunikace nového modelu ŠKODA AUTO a.s. za standardní epidemiologické situace. Ve třetí kapitole …víceAbstract:
This master's thesis examines the product marketing and communications strategy for the new model ŠKODA AUTO a.s. in the context of a deteriorating SARS-CoV-2 epidemiological situation. The first part of the thesis presents the theoretical underpinnings of the product marketing and communications strategy and the SARS-CoV-2 epidemic. The second chapter analyzes the product marketing and communications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Chocholáč, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOUDNÁ, Anežka. \textit{Produktová komunikace nového modelu ŠKODA AUTO a.s. za zhoršené epidemiologické situace}. Online. Diplomová práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/wyq6a4/.
Jak správně citovat práci
Boudná, Anežka. Produktová komunikace nového modelu ŠKODA AUTO a.s. za zhoršené epidemiologické situace. Pardubice, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Technologie a management v dopravě / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace produktové řady společnosti Emco
Klára Šulcová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Tereza Maršálková -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Eva Radostová -
Marketingová komunikace při zavedení produktové inovace na trh B2B
Milan Veselský -
Marketingová komunikace ve fotografickém umění
Daniela Matulová