Marketingová komunikace v oblasti společenských tanců – Ing. Simona Černá
Ing. Simona Černá
Diplomová práce
Marketingová komunikace v oblasti společenských tanců
Marketing communication in the field of ballroom dancing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací v oblasti společenských tanců. Stejně jako hraje komunikace důležitou roli v lidském životě, je marketingová komunikace klíčovým momentem při propagaci tance ve společnosti a při oslovování potencionálních zákazníků. Cílem práce je vypracování návrhu, který má napomoci zlepšení marketingové komunikace vybrané taneční školy, a tím přispět k popularizaci …víceAbstract:
The thesis deals with marketing communication in the field of ballroom dancing. Just as communication plays a essential role in human life, marketing communication is critical in promoting dance in society and reaching potential customers. This thesis aims to develop a proposal that will help improve the marketing communication of the selected dance school, thereby contributing to the popularization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 2. 2023
- Vedoucí: Mgr. Dagmar Sieglová, M.S.Ed. Ph.D.
- Oponent: Martina Beránek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva